Photo Gallery

Κοπή πίτας 2024
35 Photos

Οι ετοιμασίες για την φετινή κοπή της πίτας μας, ξεκίνησαν από νωρίς...για να τα προλάβουμε όλα!

Οι 3 χειροποίητες βασιλόπιτες, από τα χεράκια της μαμάς Ιουλίας, φρέσκιες – φρέσκιες μολις από την προηγούμενη ημέρα, ήταν μια γευστική απόλαυση και χαρήκαμε τόσο που άρεσαν σε όλους σας! (και με έξτρα κομμάτια, για τον πρωινό καφέ)

Συναντηθήκαμε όλοι μαζί, στο γνωστό σημείο του Υμηττού, στο πυροφυλάκειο και παντού άκουγες συνομιλίες, χαρούμενες φωνές, γέλια & πειράγματα! Στην παρέα μας αυτή την φορά και 4 όμορφα σκυλάκια, η Νέλλυ, η Λάκτα, ο Καϊρο & ο Μάρκος, μας συντροφευσαν και έκαναν την διαδρομή μας στο βουνό, ακόμη πιο όμορφη.

Το χαλαρό περπάτημα ξεκίνησε ανηφορίζοντας μέσα στο δάσος, μαζί με κουβεντούλα και ωραίες εικόνες. Φτάνοντας στο αναψυκτήριο της Καλοπούλας, η Άννα είχε ήδη φτιάξει τα υπέροχα μπαλόνια που μας έφερε, με τα αρχικά του Συλλόγου (BoG / aka BackpackOnGreece!) και το τραπέζι με τις βασιλόπιτες και τα δώρα της κλήρωσης είχε ήδη στρωθεί!

Μα πού είναι το φλουρί όμως;! Φέτος πρωτοτυπήσαμε & δεν βάλαμε φλουριά, αλλά δώσαμε τα δώρα μας, με κλήρωση! Ο φαρμακοποιός της καρδιάς μας, Μπάμπης, μας χορήγησε και φέτος δυο υπέροχα δώρα, βιταμίνες για να είμαστε πάντα σε φόρμα & κρέμες ποδιών...για να μην λέτε πως σας κουράζουμε στην ανηφόρα!

Επόμενη κλήρωση για εξοπλισμό από εμάς, fleece αντρικά & γυναικεία & φακοί κεφαλής...για περπάτημα όλες τις ώρες, άφοβα! J Χαρήκαμε πολύ, που τα δώρα μοιράστηκαν αρμονικά, τόσο σε νέα όσο και σε παλιά μέλη μας! Δύο δωρεάν εισητήρια, σε ημερήσιες πεζοπορικές δράσεις έτυχαν στον αγαπημένο μας σεφ, Νίκο αλλά και στην κ.Ελένη, την μανιταροφάγο. Σας περιμένουμε, με χαρά στις επόμενες εκδρομές μας!

Το μεγαλύτερό μας δώρο, μια συμμετοχή σε διήμερο στο Καρπενήσι, έτυχε στον Δημήτρη που τον περιμένουμε με χαρα, μαζί με την Σίσσυ, στα υπέροχα σπιτάκια του Δασικού Χωριού.

Για όλους τους μικρούς μας φίλους, που ήταν παρέα μας στην βόλτα αυτή, ετοιμάσαμε και μοιράσαμε βραχιολάκια αναρριχητικά, ένα μικρό γούρι για καλή χρονιά.

Όμως δεχθήκαμε κι εμείς ένα όμορφο δώρο ·  ευχαριστούμε πολύ την κ.Νέλλη Κ. για την υπέροχη χειροποίητη ζωγραφιστή πέτρα – μάτι, γούρι για για την νέα χρονιά που μας χάρησε!

Η δράση ολοκληρώθηκε, κατηφορίζοντας προς τα αμάξια μας, από το ίδιο μονοπάτι αφού χαρήκαμε άλλη μια όμορφη μέρα στην φύση της Αττικής, παρέα μαζί σας! Σας ευχαριστούμε που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, ευχόμαστε η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία & χαρά για όλους μας, να είμαστε δυνατοί και γεροί να ανεβαίνουμε τις ανηφοριές στα όμορφα βουνά μας!

*και όλη την χρονιά, να μας ρωτάτε...έχει πολύ ακόμη;! J

Μανιταρογνωσία στο Καρπενήσι
37 Photos

Άλλο ένα μαγευτικό διήμερο έφτασε στο τέλους του! Απολαύσαμε την φύση του Καρπενησίου στο μέγιστο, ψάχνοντας για μανιτάρια μαζί με τους ειδικούς της ομάδας μας, μέσα σε πυκνό δάσος ανάμεσα σε έλατα, πεύκα, αγριοβελανιδιές & καστανιές στους πρόποδες του Τυμφρηστού.

Το ψάξιμο απέδωσε & βρήκαμε μέχρι και τις ακριβοθώρητες «μαύρες τρομπέτες» που σπανίζουν, αλλά και είδη πιο αναγνωρίσιμα όπως lactarious & Lycoperdon perlatum.

Την πρώτη ημέρα πεζοπορήσαμε με ψιλόβροχο, σε ένα σκηνικό άκρως Φθινοπωρινό, ανάμεσα σε κιτρινοπράσινα χρώματα και νοτισμένες μυρωδιές από την βροχή · την δεύτερη μέρα ξυπνήσαμε με μια έκπληξη στο δασικό χωριό! Όλη η φύση πασπαλισμένη με χιονάκι...και νιώσαμε πως ο Χειμώνας και οι γιορτές πραγματικά πλησιάζουν, χαρήκαμε το αναζοωγονητικό κρύο & μαγευτήκαμε για άλλη μια φορά από την απλότητα αλλά και την γενναιοδωρία της Μητέρας Φύσης.

Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για το όμορφο κλίμα & την θετική διάθεση, εις το επανιδείν!

Διάσχιση Γραμμένης Οξύας
31 Photos

Μπορεί να επιστρέψαμε, αλλά το μυαλό μας είναι ακόμη εκεί!

Το μαγευτικό βουνό της Οξυάς, έκλεψε την καρδιά μας, ντυμένο στα γλυκά Φθινοπωρινά του χρώματα · το βουνό μας φέρθηκε καλά & μας αφησε να απολαύσουμε τις ήπιες κλίσεις του, περιτρυγυρισμένο από μια θέα που μαγέυει και τον πιο «απαιτητικό» φυσιολάτρη.

Η διαμονή μας στην βαση του Τυμφρηστού, με την ζεστή φιλοξενεία του κ.Ηλία, στα ξύλινα σπιτάκια του δασικού χωριού, ημέρεψε την ψυχή & το πνεύμα μας.

Την πρώτη ημέρα πεζοπορήσαμε μέσα σε πυκνό δάσος, από οξιές, πλατάνια, μαυρόπευκα & καστανιές, θαυμάσαμε τα τοξοτά γεφύρια φτοιαγμένα από Ηπειρώτες μαστόρους & τους μπαρουτόμυλους. Συναντήσαμε άπειρα ειδη μανιταριών στο διάβα μας, που μας ξάφνιασαν με την ομορφιά τους & βρεθήκαμε στο τέλος της ημερας, για φαγητό στην πλατεία του ιστορικού χωριού, στο Μαυρίλο.

Την δεύτερη μέρα, ξυπνησαμε δυναμικά με πρωινή αναχώριση, για την διάσχιση της Γραμμένης Οξυάς.Η διαδρομή ήταν ονειρική, δεν σε άφηνε να πάρεις τα μάτια σου από την θέα! Πίσω μας ο επιβλητικός ορεινός όγκος των Βαρδουσιων, διαγραφόταν καθαρά.Μπροστά μας, η Χελιδώνα με την αδερφική της Καλιακούδα, στέκαν διπλα – δίπλα, επιβλητικές και μπροστά μας το Βελούχι, συνεχώς σε πρώτο πλάνο.

Η εκδρομή μας έκλεισε με θερμιδική αναπλήρωσε σε χασαποταβέρνα, στον δρόμο της επιστροφής.

Ένα μεγάλο μπράβο! σε όλους τους συμμετέχοντες από εμάς...& ανυπομονούμε να συναντηθούμε στα επόμενα!

Και μην ξεχνάτε...(πνεύμα & σώμα) πάντα ψηλά!

Αισθητικό Δάσος Στενής
15 Photos

Η φετινή σεζόν, ξεκίνησε για τον Σύλλογό μας, μια μια «διάσημη» πεζοπορική διαδρομή στην Στενή Ευβοίας · τα βήματά μας, ανηφόρισαν αρχικά προς το καταφύγιο της Δίρφυς, στα 1120μ, στην θέση Λειρί. Απολαύσαμε την θέα από ψηλά & μαγευτήκαμε από την επιβλητική κορφή, την Δέλφι στα 1743μ, που πολλοί την παρομοιάζουν με το Ιαπωνικό Fujiyama,  λόγω της κωνικής μορφής της.

Κατηφορίσαμε μέσω του Σ2, απολαμβάνοντας το πυκνό Αισθητικό Δάσος, γεμάτο πλατάνια, κουμαριές, έλατα & πεύκα, αιωνόβιες καστανιές και σχίνους, που μας συντρόφευαν σε όλη την διαδρομή μας.

Φτάνοντας στην διάσημη Στενή, δεν θα μπορουσαμε να παραλείψουμε ένα καλό γεύμα, σε μια από τις χασαποτεβέρνες της, πριν την επιστροφή μας για Αθήνα!

Καλή σεζόν να έχουμε, σας ευχαριστούμε και σας περιμένουμε με χαρα, να βιώσουμε άλλη μια χρονιά, παρέα την ομορφιά της Φύσης!

Φαράγγι Λαγκαδιώτισσας
21 Photos

Την Κυριακή ο δρόμος μας έβγαλε στην περιοχή της Σπάρτης όπου με αφετηρία το γραφικό χωριό της Αναβρύτης στις παρυφές του Ταϋγέτου, ξεκινήσαμε τη πεζοπορία μας προς το φαράγγι της Λαγκαδιώτισσας. Η διαδρομή πανέμορφη, μέσα σε πυκνό δάσος αλλά και κομμάτι αγροτικού δρόμου που είναι μέρος του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε4.

Όσο πλησιάζεις το φαράγγι οι εικόνες σε αφήνουν άφωνο. Ακούς μόνο τα πουλιά, το νερό που τρέχει και τον αέρα που φυσάει ανάμεσα στα δέντρα. Έντομα και πεταλούδες που πετάνε από το ένα λουλούδι στο άλλο. Στο φαράγγι οι εικόνες γίνονται πιο έντονες, καθώς σε κάποια σημεία του σου κόβεται η ανάσα, καθώς περπατάς στην άκρη του μονοπατιού και από πάνω σου κρέμονται κυριολεκτικά τα βράχια. Απέναντι η μία σπηλιά διαδέχεται την άλλη. Το νερό ακούγεται να κυλάει στο βάθος του φαραγγιού αλλά λόγω του βάθους και της πυκνής βλάστησης είναι δύσκολο να το δεις. Ένα μοναδικό τοπίο που θυμίζει Μετέωρα.

Και πλησιάζεις στο εκκλησάκι στο οποίο οφείλει το όνομα του το φαράγγι. Η Παναγία η Λαγκαδιώτισσα είναι κτίσμα του 12ου αιώνα. Πρόκειται για ένα εκκλησάκι χτισμένο κυριολεκτικά μέσα στο βράχο. Η Ιστορία λέει ότι εδώ λειτουργήθηκε, σύμφωνα με την παράδοση, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος όταν ξεκίνησε για το ιστορικό ταξίδι του προς την Κωνσταντινούπολη το 1449, γι’ αυτό ίσως να έχει και αυτό το πορφυρό χρώμα, προκειμένου να πάρει δύναμη για το μεγάλο ταξίδι. Η Χάρης Της γιορτάζεται στις 2 Ιουλίου – και τι σύμπτωση, ήταν η μέρα που βρεθήκαμε κι εμείς εκεί!

Το τέλος της πεζοπορίας μας, μας βρήκε στο χωριό Παρορί, ένα μικρό χωριό λίγο έξω από την Σπάρτη.

Το μονοπάτι του Εφιάλτη
20 Photos

Άλλη μια Κυριακή μαζί σας, στην ανοιξιάτικη φύση του Καλλίδρομου όρους!

Περπατήσαμε στο αρχαίο μονοπάτι της «Ανοπαίας Ατραπού» (που σημαίνει δύσβατο μυστικό πέρασμα), στα χνάρια της ιστορίας! Το μονοπάτι της προδοσίας του Εφιάλτη, φανερώνοντας στους Πέρσες το μυστικό αυτό πέρασμα & αιφνιιδιάζοντας έτσι τους 300 του Λεωνίδα, στην μαχη των Θερμοπυλών, μας υποδέχθηκε σε όλα του τα χρώματα & τις μυρωδιές.

Μέσα από έλατα & πεύκα, φτέρες & πλατάνια, κουμαριές και κάθε λογής αγριολούλουδα, από πυκνό δάσος μέχρι ξέφωτα, από λιβάδια μέχρι ρεματιές, με θέα τον κόλπο του Μαλιακού & τον κάμπο του Σπερχειού.

Ολοκληρώσαμε την εκδρομή μας, με φαγητό σε παραδοσικά ταβερνάκια στα Καμένα Βούρλα, χαλαρώνοντας πριν παρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Και εις άλλα, με υγεία, σας ευχαριστούμε για τα χαμόγελά σας!

Το βουνό των Κενταύρων
47 Photos

Ένα μαγευτικό τριήμερο Πρωτομαγίας, στο ολάνθιστο Πήλιο!

Με βάση μας τα Χάνια & διαμονή στο υπέροχο καταφύγιο του Πάνα, με οικοδεσπότη τον φιλόξενο κ.Γιάννη, μαγευτήκαμε από το πράσινο και τις εναλλαγές τοπίου, σε τρεις πεζοπορικές διαδρομές, μια κάθε ημέρα · την πρώτη μέρα πεζοπορήσαμε από την ιστορική Δράκεια προς τα Χάνια, μέσα σε τρεχούμενα νερά & πλατάνια, μηλιές & ελιές.

Την δεύτερη μέρα, ξεκινώντας από Χάνια, κάναμε μια μεγάλη διάσχιση προς Ζαγορά, σε ένα ξεχασμένο μονοπάτι, μοναδικής ομορφιάς που σπανίως περπατιέται. Ξεκινώντας μέσα σε δάσος οξιάς,περπατήσαμε πολλά χιλιόμετρα, μέχρι να κατηφορίσουμε προς την ανατολική πλευρά του Πηλιου, αυτή την φορά, μεσα σε ολάνθιστες μηλιές & φυρικιές, με θέα όλο το μπλέ του Αιγαίου! Ξεκουραστήκαμε στην γραφική Ζαγορά & φάγαμε σε παραδοσιακή ψησταριά, δίπλα στην πετρόστρωτη πλατεία του χωριού.

Τρίτη και τελευταία ημέρα, ξεκινήσαμε από Χάνια παίρνοντας αυτή την φορά, το διάσημο μονοπάτι προς την Πορταριά, με θέα τον Παγασιτικό κόλπο. Για φινάλε κατεβήκαμε το Μονοπάτι των Κενταύρων και αφού ξεκουραστήκαμε και φάγαμε στην Πορταριά, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Σας ευχαριστούμε για τα χαμόγελα, την υπερ – θετική σας διάθεσή, αλλά και για τις ωραίες συζητήσεις στο καταφύγιο, τις απολαμβάνουμε κάθε φορά...σαν να είναι η πρώτη φορά!

Εις το επανιδείν!

Διάσχιση Πάρνωνα & Μεγάλη Τούρλα 1,934μ
36 Photos

Άλλο ένα ορειβατικό διήμερο έφτασε στο τέλος του, απολαμβάνωντας τα ανθισμένα μονοπάτια του κατάφυτου Πάρνωνα.

Την πρώτη μέρα, γευματίσαμε την γραφική πλατεία της Βαμβακούς, γενέτηρα του Σταύρου Νιάρχου & ανηφορίσαμε προς το καταφύγιο, όπου κάναμε την διανυκτέρευσή μας.

Τζάκι, κρασί, μεζεδάκια & καλή παρέα, έκαναν το βράδυ να περάσει πολύ γρήγορα...

Το πρωί μας βρήκε να ξεκινάμε την πορεία μας, προς την κορυφή του Πάρνωνα, την Μεγάλη Τούρλα στα 1,934μ, όπου μετά από την «κόντρα» ανάβασή της, απολαύσαμε την θέα από την κορφή, βλέπωντας και τον επιβλητικό Ταϋγετο!

Κατηφορίζοντας, τελειώσαμε την πεζοπορία μας, στο σπάνιο προστατευόμενο κεδρόδασος που περιβάλλει την μονή Μαλεβής και απολαύσαμε ένα παραδοσικό γέυμα, στο χωριό του Αγ. Πέτρου, πριν την επιστροφή μας για Αθήνα!

Και εις άλλα, με υγεία!

Παρνασσός: Κωρύκειον Άντρο
10 Photos

Για άλλη μια υπέροχη Κυριακή,με ιδανικό χειμωνιάτικο ήλιο να μας ζεσταίνει απολαύσαμε την φύση & το μαγευτικό τοπίο του Παρνασσού.

Τα HighLights της ημέρας:

- Τα 60 χειροποίητα παστέλια που μοιράστηκαν σε όλους μας τους συμμετέχοντες,ευγενική χορηγία του @Παστέλι Κέας το Ανώγι & τους ευχαριστούμε που "γλύκαναν" με τον πιο υγιεινό τρόπο όλα μας τα μέλη ?

- Την υπέροχη πιστοποιημένη ξεναγό μας Ουρανία, που "απογείωσε" την ημέρα,με την ξενάγηση στο ομώνυμο Κωρύκειον Άντρο ή Σπηλιά του Πάνα, ταξιδεύοντάς μας νοητά σε άλλες εποχές ,δίνοντάς μας πολλές πληροφορίες σχετικά.

? Σας ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή σας & την θετική ενέργεια όλης της ομάδας!Νέα μονοπάτια πολιτισμού, έρχονται τους επόμενους μήνες!

Σε περιμένουμε ??

#PathsOfCulture #NewAdventuresAhead #NewHikes #Wanderlust #OneTeam #BackpackOnGreece