Ένα μαγευτικό τριήμερο Πρωτομαγίας, στο ολάνθιστο Πήλιο!

Με βάση μας τα Χάνια & διαμονή στο υπέροχο καταφύγιο του Πάνα, με οικοδεσπότη τον φιλόξενο κ.Γιάννη, μαγευτήκαμε από το πράσινο και τις εναλλαγές τοπίου, σε τρεις πεζοπορικές διαδρομές, μια κάθε ημέρα · την πρώτη μέρα πεζοπορήσαμε από την ιστορική Δράκεια προς τα Χάνια, μέσα σε τρεχούμενα νερά & πλατάνια, μηλιές & ελιές.

Την δεύτερη μέρα, ξεκινώντας από Χάνια, κάναμε μια μεγάλη διάσχιση προς Ζαγορά, σε ένα ξεχασμένο μονοπάτι, μοναδικής ομορφιάς που σπανίως περπατιέται. Ξεκινώντας μέσα σε δάσος οξιάς,περπατήσαμε πολλά χιλιόμετρα, μέχρι να κατηφορίσουμε προς την ανατολική πλευρά του Πηλιου, αυτή την φορά, μεσα σε ολάνθιστες μηλιές & φυρικιές, με θέα όλο το μπλέ του Αιγαίου! Ξεκουραστήκαμε στην γραφική Ζαγορά & φάγαμε σε παραδοσιακή ψησταριά, δίπλα στην πετρόστρωτη πλατεία του χωριού.

Τρίτη και τελευταία ημέρα, ξεκινήσαμε από Χάνια παίρνοντας αυτή την φορά, το διάσημο μονοπάτι προς την Πορταριά, με θέα τον Παγασιτικό κόλπο. Για φινάλε κατεβήκαμε το Μονοπάτι των Κενταύρων και αφού ξεκουραστήκαμε και φάγαμε στην Πορταριά, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Σας ευχαριστούμε για τα χαμόγελα, την υπερ – θετική σας διάθεσή, αλλά και για τις ωραίες συζητήσεις στο καταφύγιο, τις απολαμβάνουμε κάθε φορά...σαν να είναι η πρώτη φορά!